Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Csere és visszaküldés

MIT TEGYEN, HA KI SZERETNÉ CSERÉLNI A TERMÉKET:

A termék cseréjére sértetlen állapotban becsomagolva kerülhet sorA cseretermékkel kapcsolatban egyeztethet a +36 78 487 614 telefonszámon munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között.

A csere költsége utánvétként a futárnál fizetendő: 2.490.-Ft szállítási díj, + 500.-Ft utánvételi díj

A futárt mi indítjuk az Ön címére a cseretermékkel. Viszi az Ön által kért cserét és elhozza az Önnél lévő terméket.

FONTOS! Kérjük, hogy az Önnél lévő terméket ha lehetséges eredeti csomagolásába helyezze vissza és biztonságosa zárja le, hogy szállítás közben ne sérülhessen.

 

MIT TEGYEN, HA VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A RENDELT TERMÉKET?

A sértetlen terméket az eredeti csomagolásában 14 napon belül visszaküldheti címünkre:

 

AGÁRDI PARTS Kft. 6320 Solt Kecskeméti út 29/A
 

Ha nem megfelelő a termék akkor vissza tudja küldeni számunkra és megtörténik a visszautalás.
Címünk:

AGÁRDI PARTS Kft. 6320 Solt Kecskeméti út 29/A

Kérjük, a termék mellé tegyen egy papírt (lehetőleg nagyobb méretű legyen, hogy a csomagban könnyen megtaláljuk) , amin szerepel a rendelésszáma és a bankszámlaszáma, ahova utalhatjuk az összeget (tökéletes a kézzel írott is).Ha kártyás vásárlás történt, akkor a kártyájára történik a visszatérítés nincs szükség bankszámlaszámra teya-n keresztül. A terméket vagy az általunk küldött csomagolásba vagy egy bármilyen zacskóba helyezze vissza és alaposan ragassza le. Nem becsomagolt terméket nem áll módunkban átvenni a futárszolgálattól csomagként. Amint visszajut hozzánk a csomag 2-3 munkanapon belül megtörténik az utalás.

 

MIT TEGYEN, HA A NEM AZ ÖN ÁLTAL RENDELT TERMÉK ÉRKEZETT VAGY HIÁNYOS A KÉZBESÍTETT CSOMAG?

Előfordulhat, hogy csomagjában nem az Ön által rendelt termék található vagy hiányos. Ilyen eseten kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:

... ...